Regulamin rezerwacji

1. Rezerwacji można dokonać telefonicznie lub wypełniając formularz rezerwacyjny na stronie internetowej lub osobiście w Willa Atlantis.
2. Każda rezerwacja wymaga potwierdzenia przez obiekt noclegowy poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie.
3. Na potrzeby procesu rezerwacji / wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji. Szczegóły dotyczące przetwarzania i administracji danych zostały opisane na naszej stronie w zakładce ( link do Przetwarzanie danych osobowych) i są integralną częścią regulaminu rezerwacji.
4. Przy dokonywaniu przez Gościa rezerwacji noclegów wymagana jest wpłata w wysokości 30% kwoty rezerwacji, jednak nie mniej niż 100 zł.
5. Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu wymaganej kwoty w terminie do 48 godzin. Wymaganą kwotę Gość powinien wpłacić na konto bankowe podane przez obiekt. Pozostałą kwotę Gość uiszcza w obiekcie najpóźniej
w chwili przyjazdu do obiektu noclegowego.
6. Obiekt obsługuje karty płatnicze/kredytowe. Płatność w obiekcie może być zrealizowana zarówno gotówką jak i kartą płatniczą.
7. Obiekt zobowiązany jest również do naliczenia opłaty miejscowej w wysokości 2,40 zł os/dzień na rzecz UM Mielna, którą Gość reguluje dodatkowo w chwili meldunku.
8. Nie wpłacenie w podanym terminie wymaganej kwoty rezerwacji powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.
9. W przypadku rezygnacji przez Gościa z zarezerwowanej usługi lub nie wykorzystania całej usługi wpłacona wcześniej kwota nie podlega zwrotowi i stanowi pokrycie kosztów związanych z anulacją rezerwacji.
10. W sytuacji gdy nocleg nie mógłby dojść do skutku z winy obiektu noclegowego – wpłacona kwota zostanie niezwłocznie zwrócona klientowi.
11. Dokonanie rezerwacji noclegu równoznaczne jest ze zaznajomieniem się i akceptacją niniejszego regulaminu.
12. Pensjonat Willa Atlantis zastrzega sobie prawo interpretacji oraz zmiany postanowień niniejszego regulaminu w każdym czasie poprzez zamieszczenie aktualnego tekstu regulaminu na stronie internetowej (uzupełnić adres strona)
13. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem orzekał będzie Sąd Rejonowy właściwy dla obiektu noclegowego.

 

reklamacje:

1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
2. Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja, po czym zostają one przekazane Kierownikowi Ośrodka.
3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni od daty zgłoszenia.

 

Właścicielem ośrodka jest:
STP Robert Kosterski
ul. Szeroka 20, 75-814 Koszalin
NIP: 6692309514
REGON: 362764990

 

Cennik noclegów

Aby sprawdzić ceny na termin, który Państwa interesuje należy wejść do zakładki (link do Rezerwacja) (sprawdzanie cen nie powoduje rezerwacji).

Dostawki (na zapytanie) – zasady dopłat

• Dostawka 50 zł/os. – na zapytanie
• Łóżeczko turystyczne bezpłatnie – na zapytanie

Zameldowanie/wymeldowanie:

Zameldowanie od godz. 15.00
Wymeldowanie od godz. 10.00

Wyżywienie

• 25 zł śniadania/os. – serwowane + bufet z kawą z ekspresu ciśnieniowego*
*zakup śniadania prosimy zgłaszać obsłudze dzień wcześniej, bufet śniadaniowy jest dostępny w godzinach 8.30 do 10.30

Parking

• Monitorowany parking dostępny dla gości bez opłat (ograniczona liczba miejsc)

Internet/Wi-Fi

• Zasięg Wi-Fi na terenie całego obiektu

Dla gości nieodpłatnie

• woda, herbatą i kawa
• suszarka do włosów, żelazko
• miejsce do grillowania, grill
• Monitorowany parking
• Wi-Fi
• aneks kuchenny
• miejsce do odpoczynku ze stolikami i krzesłami na zewnątrz

Dodatkowo oferujemy

• śniadania w serwowane plus bufet z kawą z ekspresu
• pomoc w organizacji wycieczek
• serwis sprzątający w trakcie pobytu

Pobyt ze zwierzętami

• Zwierzęta są akceptowane po wcześniejszym uzgodnieniu

Płatności

Wpłat 30% kwoty noclegów, należy dokonywać po zrobieniu wstępnej rezerwacji przez ( link do formularz rezerwacyjny) lub po telefonicznym uzgodnieniu terminu rezerwacji.
W tytule przelewu należy podać uzgodniony termin rezerwacji i imię nazwisko osoby rezerwującej lub ID rezerwacji.
Na wpłaty czekamy maksymalnie 7 dni roboczych.
Jeżeli istnieje możliwość prosimy o przesłanie dowodu wpłaty.

Konto bankowe: santander PL 22 1090 1711 0000 0001 4767 0057

W dniu przyjazdu do Pensjonatu Willa Atlantis należy dokonać wpłaty pozostałej kwoty, w recepcji.

Menu